Unity de ekran yükleme sıkıntısı
04.08.2019 - 03:37
İyi günler,"UnityEngine.SceneManagement"ı import etmeme rağmen SceneManager kodunu editör anlıyor ama loadscene getactivescene gibi komutları önermiyor ve yazıncada uyarı çıkarıyor.Bu sorunu nasıl çözebilirim?
Kod;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using System.Collections;
using UnityEngine.SceneManagement;
public class DeathMenu : MonoBehaviour
{
public Text scoretxt;
public Text scoretxt2;
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
SceneManager.las();
SceneManager.LoadScene("scene");
gameObject.SetActive(false);
scoretxt2.gameObject.SetActive(true);
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
}
public void toogleandMenu(float score) {
gameObject.SetActive(true);
scoretxt.text = ((int)score).ToString();
scoretxt2.gameObject.SetActive(false);
}
}
284
Görüntülenme
0 Beğeni