Soru & Cevap

unity bir nesnenin başka bir nesneye değdiğini algılama kodu

02.07.2015 - 01:14

unity de maincamera içine script attım.script te "player" "platform"a değdiğinde algılasın istiyorum.benim kod şu şekilde :

if (collision.gameObject.name=="platform")

ama böyle yazınca camera platforma değince şeklinde oluyo.ben platforma değen player sa diye yapmak isitiyorum.nasıl yapabilirim?böyle bir şeyin olması maincamera nın içine atılan scriptle mümkün değilse yani bunun olması için illa scripti player içinden yazmam gerekiyorsa bunuda cevap olarak yazın lütfen:)

3,342 Görüntülenme

1 Cevap

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.

picture-16490-1553546609.jpg
bektasesref
03.07.2015 - 09:44

Öncelikle dediğinizden hiçbir şey anlamadım.Ama şöyle açıklıyım; yazdığınzı bir scripti kameraya atmanızın mantığı yok.Eğer (örneğin) oyuncuya belirli bir nesne değdiğinde bir şey yapmak istiyorsanız şöyle olucak:


OyuncuTrigger.cs;

...
void OnTriggerEnter (Collider col)

{

if (col.name == "Platform")

{

// Kodun

}

}


Bu kodu oyuncuna atıcaksın.Rigidbody-Collider cmponentleri olsun dikkat et.Bu şekidle çalışacaktır.