ETİKETLER
getint
Puan Kaydetme
Geçerli zorluk seviyesinde oyuncu daha yüksek bir puan toplarsa paneldeki bilgiler PlayerPrefs kullanılarak güncellenecek. Bunun için oynadığı her oyunun daha önce oynadıkları arasındaki en yüksek puan ve altınlarla kıyaslanması sağlanacak.
Tüm Seviyelerdeki Puanlar
Oyunun 3 farklı seviyesi için, oyuncunun topladığı puanlar ve altınlar, Puan sahnesinin ilgili panellerinde gösteriliyor.
Oyun Zorluk Seviyeleri
Oyun 3 farklı zorluk seviyesi için ayrı ayrı kamera ve platform hız parametrelerine sahip olacak. Böylece oyunun oynanış zorluğunun parametrik olarak değiştirilebilmesi sağlanıyor.
PlayerPrefs 2
PlayerPrefs kullanılarak oyuncunun oynadığı oyunda kazandığı puanlar eğer daha öncekilerden yüksekse bu altın ve puanlar oyunun çalıştığı platformun lokal diskine kaydediliyor. Bu kayıt işlemi oyunun her bir zorluk seviyesi için ayrı ayrı yapılıyor.
PlayerPrefs 1
Unitynin PlayerPrefs Class'ını kullanarak oyunun çalıştığı platformun lokal diskine veri kaydediliyor. Bu veriler sayesinde daha önce seçili olan zorluk seviyesinin oyundan çıkıp tekrar girince aynı ayarda kalması sağlanıyor.