ETİKETLER

instantiate

İÇERİK TÜRLERİ

Kurşun

Oyun oynama esnasında space tuşunu kullanarak, uzay gemisi ile aynı koordinatta doğrusal hıza sahip bir kurşun objesi oluşturuluyor.

Ateşleme

Kurşun objesi oluşturulup prefab halinde ve belirli bir kuvvetle yukarıya doğru hareket ettiriliyor. Ayrıca asteroidlere tork kuvveti eklenerek dönme hareketi yapmaları sağlanıyor. 

Bir sonraki sayfaya geçerek videoyu izleyebilirsiniz.

Asteroidler

Oyun objelerini dinamik olarak oyunda var etmek ve onlara hareket verebilmek için nelerin kullanılabileceği açıklanıyor.

Bir sonraki sayfaya geçerek videoyu izleyebilirsiniz.

Uzay Gemisi Kontrol

Kamera çerçevesini referans alarak oyun başlar başlamaz Uzay Gemisini ekranın belirli bir konumunda var edilmesi aktarılıyor.

Oyuncu Etkileşimi - 1

Oyun çalışırken mouse ile ekranın herhangi bir yerine tıklandığında oyun objesi oluşturuluyor. */ /*-->*/

Dinamik Obje Yok Etme - Asset Store

Belirli bir sürede dinamik olarak oyun ekranında var edilen oyun objelerinin bir müddet sonra ya da bir olaya bağlı olarak oyun ekranından yok edilmesi ve Asset Store'dan indirilen ücretsiz bir patlama efektinin objeler yok edildikten hemen sonra çalıştırılması işlemi anlatılıyor.

Dinamik Obje Oluşturma

Oyun objesini Public yapmadan editör içerisinden etkileşime açabilmek için Serializefield Attribute kullanılarak, Instantiate metodu ile dinamik olarak oyun objesi var ediliyor.

Abone ol instantiate