ETİKETLER
loop
Sesler
AudioClip Class'ı kullanılarak hem arka planda loop şeklinde çalacak ses dosyasını hem de belirli durumlarda bir defa çalacak ses dosyaları oyuna ekleniyor. Ayrıca ilgili metot parametreleriyle ses hacimlerinin istenilen şekilde ayarlanması sağlanıyor.
Animasyon Parametreleri
3 farklı animasyona sahip olan karakterin duruma göre yürüme, zıplama ya da hareketsiz kalma animasyonlarının bir birleri arasındaki geçişi sağlanıyor.
For Döngüsü
For düngüsünün yazılışında kullanılan değişken, koşul ve artış miktarı açıklanarak, mantıksal hatalardan arındırılmış bir for döngüsünün nasıl yazılıp kullanıldığı anlatılıyor.
Döngüler
For, Foreach, While ve Do While döngüleri örneklerle açıklanıyor. Hangi noktalarda hangi tür döngüyü kullanmanın daha avantajlı olabileceğinden bahsediliyor.
Bir sonraki sayfaya geçerek videoyu izleyebilirsiniz.