ETİKETLER
prefab
Uzay Gemisi Kontrol
Kamera çerçevesini referans alarak oyun başlar başlamaz Uzay Gemisini ekranın belirli bir konumunda var edilmesi aktarılıyor.
List Uygulama 1
Ekranda var edilen objeler bir List'in içerisinde saklanıyor ve var edilme sırasına göre ilgili List kullanılarak tekrar yok ediliyor.
Dinamik Obje Yok Etme - Asset Store
Belirli bir sürede dinamik olarak oyun ekranında var edilen oyun objelerinin bir müddet sonra ya da bir olaya bağlı olarak oyun ekranından yok edilmesi ve Asset Store'dan indirilen ücretsiz bir patlama efektinin objeler yok edildikten hemen sonra çalıştırılması işlemi anlatılıyor.
Dinamik Obje Oluşturma
Oyun objesini Public yapmadan editör içerisinden etkileşime açabilmek için Serializefield Attribute kullanılarak, Instantiate metodu ile dinamik olarak oyun objesi var ediliyor.
Dinamik Obje
Oyun oynama esnasında ihtiyaca göre objelerin scriptler yardımıyla dinamik olarak var veya yok edilmesi anlatılıyor.
Bir sonraki sayfaya geçerek videoyu izleyebilirsiniz.
Çoklu Oyun Objeleri
Yeni bir oyun objesi oluşturma, bu objeyi prefab haline getirip oyun içerisinde kullanma işlemi anlatılıyor.