ETİKETLER

prefab

İÇERİK TÜRLERİ

Uzay Gemisi Kontrol

Kamera çerçevesini referans alarak oyun başlar başlamaz Uzay Gemisini ekranın belirli bir konumunda var edilmesi aktarılıyor.

List Uygulama 1

Ekranda var edilen objeler bir List'in içerisinde saklanıyor ve var edilme sırasına göre ilgili List kullanılarak tekrar yok ediliyor.

Dinamik Obje Yok Etme - Asset Store

Belirli bir sürede dinamik olarak oyun ekranında var edilen oyun objelerinin bir müddet sonra ya da bir olaya bağlı olarak oyun ekranından yok edilmesi ve Asset Store'dan indirilen ücretsiz bir patlama efektinin objeler yok edildikten hemen sonra çalıştırılması işlemi anlatılıyor.

Dinamik Obje Oluşturma

Oyun objesini Public yapmadan editör içerisinden etkileşime açabilmek için Serializefield Attribute kullanılarak, Instantiate metodu ile dinamik olarak oyun objesi var ediliyor.

Dinamik Obje

Oyun oynama esnasında ihtiyaca göre objelerin scriptler yardımıyla dinamik olarak var veya yok edilmesi anlatılıyor.

Bir sonraki sayfaya geçerek videoyu izleyebilirsiniz.

Çoklu Oyun Objeleri

Yeni bir oyun objesi oluşturma, bu objeyi prefab haline getirip oyun içerisinde kullanma işlemi anlatılıyor. 

Abone ol prefab