ETİKETLER
property
Egzersiz-8
Tavla Zarı 2 adında yeni bir obje oluşturup tavla zarı 1 ile beraber rastgele sonuç gelmesini sağlama işlemi ele alınıyor.
Class Tasarımı
Mini bir uygulama ile Uzay Gemisi Class'ı tasarlayıp ile bir Class tasarlanırken nelere dikkat etmeli ve C#'da Class'lar nasıl tasarlanır konuları anlatılıyor.
List Uygulama 1
Ekranda var edilen objeler bir List'in içerisinde saklanıyor ve var edilme sırasına göre ilgili List kullanılarak tekrar yok ediliyor.
Oyuncu Etkileşimi - 3
Kontrolcü oyun ekranının dışına hareket etse bile oyun objesinin kameranın gördüğü alanların dışına çıkmaması için belirli bir alan içerisinde hareket etmesine izin verilmesi işlemi aktarılıyor.
Geri Sayım Sayacı - 2
Bir önceki videoda başlayan Geri Sayım Sayacı bitirilerek bir örnek üzerinden bileşen çalışır hale getiriliyor.
Geri Sayım Sayacı - 1
Think Twice Code Once prensibi ile Geri Sayım Sayacı Scriptinin planlaması yapılıyor ve kodlamaya başlanıyor.
Zar Oyunu -2
Microsoft dokümanını kullanarak Random Class'ından bir obje oluşturma ve ZarOyunu projesini tamamlama işlemleri anlatılıyor.
Zar Oyunu -1
Yeni bir Konsol projesi oluşturup, TavlaZari adında Class oluşturma ve sonucu rastgele olacak şekilde zar atma oyunu yapma işlemleri ele alınyor.