ETİKETLER

property

İÇERİK TÜRLERİ

Fields-Weak-Strong

Sınıf özellikleri, weak ve strong tanımlamaları anlatılıyor.

Property Fields

Sınıf özellikleri ve kullanımı anlatılıyor.

Egzersiz-8

Tavla Zarı 2 adında yeni bir obje oluşturup tavla zarı 1 ile beraber rastgele sonuç gelmesini sağlama işlemi ele alınıyor.

Class Tasarımı

Mini bir uygulama ile Uzay Gemisi Class'ı tasarlayıp ile bir Class tasarlanırken nelere dikkat etmeli ve C#'da Class'lar nasıl tasarlanır konuları anlatılıyor.

List Uygulama 1

Ekranda var edilen objeler bir List'in içerisinde saklanıyor ve var edilme sırasına göre ilgili List kullanılarak tekrar yok ediliyor.

Oyuncu Etkileşimi - 3

Kontrolcü oyun ekranının dışına hareket etse bile oyun objesinin kameranın gördüğü alanların dışına çıkmaması için belirli bir alan içerisinde hareket etmesine izin verilmesi işlemi aktarılıyor. 

Geri Sayım Sayacı - 2

Bir önceki videoda başlayan Geri Sayım Sayacı bitirilerek bir örnek üzerinden bileşen çalışır hale getiriliyor.

Geri Sayım Sayacı - 1

Think Twice Code Once prensibi ile Geri Sayım Sayacı Scriptinin planlaması yapılıyor ve kodlamaya başlanıyor.

Zar Oyunu -2

Microsoft dokümanını kullanarak Random Class'ından bir obje oluşturma ve ZarOyunu projesini tamamlama işlemleri anlatılıyor.

Zar Oyunu -1

Yeni bir Konsol projesi oluşturup, TavlaZari adında Class oluşturma ve sonucu rastgele olacak şekilde zar atma oyunu yapma işlemleri ele alınyor.

Abone ol property