ETİKETLER
rigidbody-2d
Çoklu Oyun Objeleri
Yeni bir oyun objesi oluşturma, bu objeyi prefab haline getirip oyun içerisinde kullanma işlemi anlatılıyor.
Egzersiz
Videoda ilk hareketi sağlanan oyun objesine farklı vektörel kuvvet ekleyerek hareketin yönünün değiştirilmesi isteniyor.
Fizik 2
Sabit bir kuvvet ile Unity fizik motorunu kullanarak oyun objelerinin sahnede vektörel olarak hareket etmelerini sağlama işlemi ele alınıyor.
Fizik 1
Rigidbody 2D fizik bileşenini kullanarak oyun objesine fizik kurallarının etki eder hale getirilmesi ve yer çekimi kuvvetinin etkilerinin değiştirilmesi işlemi anlatılıyor.
Fizik
Unity'de ilgili bileşenleri kullanarak oyun içerisinde fizik kurallarının uygulanabilir hale getirilmesi işlemi anlatılıyor.
Bir sonraki sayfaya geçerek videoyu izleyebilirsiniz.