ETİKETLER

rigidbody2d

İÇERİK TÜRLERİ

Ateşleme - 2

Uzay gemisi ile temas eden oyun objesinin, tag'leri kullanarak asteroid olup olmadığı kontrol ediliyor ve obje eğer asteroid ise ekranda bir patlama efekti ile uzay gemisinin yok edilmesi anlatılıyor. Ayrıca asteroidlere tork kuvveti eklenerek sadece hareket etmeleri değil aynı zamanda kendi eksenleri etrafında dönmeleri sağlanıyor.

Kurşun

Oyun oynama esnasında space tuşunu kullanarak, uzay gemisi ile aynı koordinatta doğrusal hıza sahip bir kurşun objesi oluşturuluyor.

Ateşleme

Kurşun objesi oluşturulup prefab halinde ve belirli bir kuvvetle yukarıya doğru hareket ettiriliyor. Ayrıca asteroidlere tork kuvveti eklenerek dönme hareketi yapmaları sağlanıyor. 

Bir sonraki sayfaya geçerek videoyu izleyebilirsiniz.

Asteroidler - 2

Bir önceki eğitimde oluşturulan asteroidler, açıları ve hızları rastgele olacak ancak yönü uzay gemisine doğru olacak şekilde kuvvetler ekleniyor.

Asteroidler - 1

Uzay Savaşı oyunundaki asteroidleri konumu ekranın en üstünde rastgele olacak şekilde var edilmesi aktarılıyor.

Asteroidler

Oyun objelerini dinamik olarak oyunda var etmek ve onlara hareket verebilmek için nelerin kullanılabileceği açıklanıyor.

Bir sonraki sayfaya geçerek videoyu izleyebilirsiniz.

List Uygulama 2

Bir önceki videoda başlanılan ve ekranın tıklanan yerinde var edilen yıldızlar, bu eğitimde List kullanılarak var edilme sıralarına göre tekrar yok edilliyor.

Abone ol rigidbody2d