ETİKETLER
if
Unity c# İf Sonsuz Döngüye Giriyor.
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class GameManager : MonoBehaviour
{
int kolaySeviye = 0;
int ortaSeviye=1;
int zorSeviye = 2;
int gecerliSeviye = 0;
// Start is called before the first frame update
void Start()
{
}
// Update is called once per frame
void Update()
{
switch(gecerliSeviye)
{
case 0:
jquery ile soru cevap ? Acil
bir öğretmen olduğumuzu düşünelim 15 adet soru var db de
db tablom -> soru_id - soru şeklinde
php ile bunları
while { ile db den hepsini döküyorum ve her sorunun altına EVET / HAYIR butonu koyuyorum EVET butonuna tıkladığında altında soruyu cevaplamak için bir textarea açılıyor ve soruyu orda cevaplıyor . lakin her soru için örnek veriyorum 7. soruyu tıkladığında sadece 7. sorunun textarea sı açılıyor. Hayır butonu fonksiyonu ise açtığımız textare yı kapatmak için ters işlem
if-else yapısını kullanamadım ?
arkadaşlar öncelikle yapmak istediğimi açıklayayım daha sonra kodları vereyim.
4 takımı random olarak textview'e yazdırıyorum. sonra textview'i string'e çeviriyorum sonra eğer random olarak gelen string "X Takımı" na eşit olursa iki tane linearlayout'un setBackgroundColor yapıcam. Ve bu işlemi 4 takım içinde yapmalıyım yani
eğer X takımına eşitse x takımının renklerini
Y takımına eşitse y takımının renkleri gibi ....
Kodlarım :
If Kontrolü
[code]
String kontrol = webview.getTitle();
if(kontrol=="Login"){
Toast.makeText(getApplicationContext(), kontrol, Toast.LENGTH_SHORT).show();
}
[/code]
Bu şekilde sayfa başlığını kontrol ettiğimde çalıştırmıyor. != operatörünü kullanıyorum çalıştırıyor. Ama Sayfanın başlığını ellerimde Login olarak yazdım direkt. Problem nedir acaba ?
Teşekkürler.