Cevaplar
c#
Geleceği Yazanlar Kullanıcısı
10 Şubat 2015 tarihinde cevaplandı
10 Şubat 2015 tarihinde cevaplandı
Konuyu daha detaylı yazarsan yardımcı olacak çıkabilir.
"Yayınlamaya Hazır" da kaldı. Yayınla tuşu yok
Geleceği Yazanlar Kullanıcısı
11 Şubat 2015 tarihinde cevaplandı
11 Şubat 2015 tarihinde cevaplandı
tüm alanları eksiksiz şekilde doldurman gerekir.
Oyun yapmaya başlarken
Geleceği Yazanlar Kullanıcısı
11 Şubat 2015 tarihinde cevaplandı
11 Şubat 2015 tarihinde cevaplandı
Biraz kodlama geçmişin varsa Unity oyun motoruyla başla.
Flappy bird deki gibi zemini sonsuza kadar uzatma
Geleceği Yazanlar Kullanıcısı
01 Temmuz 2015 tarihinde cevaplandı
01 Temmuz 2015 tarihinde cevaplandı
bu koduMain Camera nın içine at.
#pragma strict
public var gokyuzu : GameObject;
public var toprak : GameObject;
public var gokyuzuSagaKaymaHizi : float = 1.0;
private var arkaplanSayisi
#pragma strict
public var gokyuzu : GameObject;
public var toprak : GameObject;
public var gokyuzuSagaKaymaHizi : float = 1.0;
private var arkaplanSayisi
eclipse
Geleceği Yazanlar Kullanıcısı
19 Haziran 2015 tarihinde cevaplandı
19 Haziran 2015 tarihinde cevaplandı
eclipse de android uygulama geliştirmek için izlenmesi gereken yollar link te var.İyi çalışmalar.
http://ahmetoney.blogspot.com.tr/
http://ahmetoney.blogspot.com.tr/
Geleceği Yazanlar Kullanıcısı
tarihinde cevaplandı
tarihinde cevaplandı
using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;
public class menü : MonoBehaviour {
public Texture2D sag, sol,sec;
private Rect sagRect, solRect, secRect;
}
void Start () {
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;
public class menü : MonoBehaviour {
public Texture2D sag, sol,sec;
private Rect sagRect, solRect, secRect;
}
void Start () {