Kişisel Sayfaları
İlgi Alanları
İş Tecrubesi
Eğitim Geçmişi
Sertifikalar & Başarılar
Kullanıcıya ait test sonucu bulunmamaktadır.
Dil Becerileri
Son Forum Aktiviteleri
8Sizce Nasıl Gidiyor?
Unity ile bir oyun geliştirmeye başladım sizce nasıl gidiyor ?
Android Studio web servis
Android studio web servis konusunda bir çalışma yapıyorum fakat tam anlamıyla bir konu anlatımı bulamadım bu konu hakkında bilgisi olan veya konu hakkında kaynak belirtebilecek var mı?
eclipse
eclipse de android uygulama geliştirmek için izlenmesi gereken yollar link te var.İyi çalışmalar.
Flappy bird deki gibi zemini sonsuza kadar uzatma
bu kodu Main Camera nın içine at.
#pragma strict
public var gokyuzu : GameObject;
public var toprak : GameObject;
public var gokyuzuSagaKaymaHizi : float = 1.0;
private var arkaplanSayisi : int;
private var kameraUnityEbatlar : Vector2;
private var gokyuzuUnityEbatlar : Vector2;
private var toprakUnityEbatlar : Vector2;
private var gokyuzuObjeleri : Transform[];
private var toprakObjeleri : Transform[];
private var bastakiGokyuzuArkaplanObjesi : int = 0;
private var bastakiToprakArkaplanObjesi : int = 0;
private var gokyuzuParent : Transform;
function Start()
{
gokyuzuUnityEbatlar = Vector2( ( gokyuzu.renderer as SpriteRenderer ).sprite.rect.width, ( gokyuzu.renderer as SpriteRenderer ).sprite.rect.height ) / 100;
toprakUnityEbatlar = Vector2( ( toprak.renderer as SpriteRenderer ).sprite.rect.width, ( toprak.renderer as SpriteRenderer ).sprite.rect.height ) / 100;
camera.orthographicSize = ( gokyuzuUnityEbatlar.y + toprakUnityEbatlar.y ) / 2;
arkaplanSayisi = Mathf.CeilToInt( ( camera.orthographicSize * 2 * camera.aspect ) / gokyuzuUnityEbatlar.x ) + 1;
kameraUnityEbatlar = Vector2( camera.orthographicSize * camera.aspect, camera.orthographicSize );
gokyuzuObjeleri = new Transform[ arkaplanSayisi ];
toprakObjeleri = new Transform[ arkaplanSayisi ];
gokyuzuParent = new GameObject().GetComponent(Transform);
for( var i = 0; i < arkaplanSayisi; i++ )
{
var xKoordinati : float = transform.position.x - kameraUnityEbatlar.x + i * gokyuzuUnityEbatlar.x;
gokyuzuObjeleri[i] = Instantiate( gokyuzu, Vector3( xKoordinati, kameraUnityEbatlar.y, 0 ), Quaternion.identity ).GetComponent( Transform );
gokyuzuObjeleri[i].parent = gokyuzuParent;
toprakObjeleri[i] = Instantiate( toprak, Vector3( xKoordinati, kameraUnityEbatlar.y - gokyuzuUnityEbatlar.y, 0 ), Quaternion.identity ).GetComponent( Transform );
}
}
function Update()
{
if( transform.position.x - kameraUnityEbatlar.x >= gokyuzuObjeleri[bastakiGokyuzuArkaplanObjesi].position.x + gokyuzuUnityEbatlar.x )
{
gokyuzuObjeleri[bastakiGokyuzuArkaplanObjesi].localPosition.x += arkaplanSayisi * gokyuzuUnityEbatlar.x;
bastakiGokyuzuArkaplanObjesi++;
if( bastakiGokyuzuArkaplanObjesi == gokyuzuObjeleri.Length )
bastakiGokyuzuArkaplanObjesi = 0;
}
if( transform.position.x - kameraUnityEbatlar.x >= toprakObjeleri[bastakiToprakArkaplanObjesi].position.x + toprakUnityEbatlar.x )
{
toprakObjeleri[bastakiToprakArkaplanObjesi].position.x += arkaplanSayisi * gokyuzuUnityEbatlar.x;
bastakiToprakArkaplanObjesi++;
if( bastakiToprakArkaplanObjesi == gokyuzuObjeleri.Length )
bastakiToprakArkaplanObjesi = 0;
}
gokyuzuParent.position.x += gokyuzuSagaKaymaHizi * Time.deltaTime;
}
Oyun yapmaya başlarken
Biraz kodlama geçmişin varsa Unity oyun motoruyla başla.
"Yayınlamaya Hazır" da kaldı. Yayınla tuşu yok
tüm alanları eksiksiz şekilde doldurman gerekir.