Yusuf Eren Utku
Yusuf Eren Utku
ING Bank Turkey İstanbul-II (Anadolu)
06/12/2014 tarihinden beri üye
6505 GY Puanı
59 GY Sırası
5 Rozet
12 Sertifika
0 Soru Sordu
35 Cevap Verdi
1 Blog Yazısı
0 Etiket Takibi

Hakkında

Selçuk Üniversitesi bilgisayar mühendisliği 2015 mezunu. İlk 16 Turkcell Geleceği Yazanlar Elçisinden biri. Şuan ING Bankasında mobil yazılım mühendisi.

Selçuk Üniversitesi bilgisayar mühendisliği 2015 mezunu. İlk 16 Turkcell Geleceği Yazanlar Elçisinden biri. Şuan ING Bankasında mobil yazılım mühendisi.

İş Tecrubesi

Kullanıcıya ait İş tecrübesi bilgisi bulunmamaktadır.

Eğitim Geçmişi

Selçuk Üniversitesi
| Aralık 2020 - Aralık 2020

Sertifikalar & Başarılar

GY Sertifikaları (12)
App Inventor 301 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Kasım 2015
App Inventor 201 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Kasım 2015
Web Programlama 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Ekim 2015
Arduino 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Eylül 2015
Android 401 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Ağustos 2015
Scratch 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Ağustos 2015
App Inventor 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Temmuz 2015
Android 301 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Temmuz 2015
201 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Temmuz 2015
Android 201 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Temmuz 2015
101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Haziran 2015
Android 101 Sertifikası
Veriliş Tarihi: Aralık 2014
Diğer Sertifikaları (0)
Kullanıcıya ait sertifika bulunmamaktadır.
Test Sonuçları (0)

Kullanıcıya ait test sonucu bulunmamaktadır.

Dil Becerileri

Son Forum Aktiviteleri

35
Tümünü Gör

Kullanıcıya ait forum aktivitesi bulunmamaktadır.

activity içinden fragment içindeki metoda erişme

picture-35522-1496757999.jpg
14 Haziran 2017 tarihinde cevaplandı

Oluşturduğun fragment nesnesinden sonra nokta koyarak, o sınıfa ait public methodlara erişebilirsin.

Yani

myFragment.methodAdi();

 

Mobil Uygulamada Resim Gösterme

picture-35522-1496757999.jpg
05 Haziran 2016 tarihinde cevaplandı

Bitmap olarak resmi indirip, bitmap'i telefon hafızasına kayıt edebilir sonrasında da tekrar bitmap olarak çekebilirsin.

Şu örneği inceleyebilirsin: http://stackoverflow.com/questions/15428975/save-bitmap-into-file-and-return-file-having-bitmap-image

Android uygulama unfortunately has stopped hatası

picture-35522-1496757999.jpg
17 Mayıs 2016 tarihinde cevaplandı

Hatayı ne yaparken alıyorsun?

Uygulama ne yapıyor?

Yani birinin sana yardım etmesi için senin de insanların senin sorununu anlaması için yardım etmen gerekiyor.

GAME MAKER

picture-35522-1496757999.jpg
15 Mayıs 2016 tarihinde cevaplandı

Deneme sürümü sadece oyunun açılışında game maker logosunu gösterir. Evet atabilirsin.

Android Tasarım

Selam,

Linear layout üst üste binen tasarımlar için uygun değil maalesef. Üst üste binecek olan layoutlar için relative layout ya da frame layout kullanabilirsin. Aşağıda relative layout ile yaptım. Umarım işine yarar.

<RelativeLayout
        android:layout_width="wrap_content"
        android:layout_height="wrap_content">
        <ImageView
            android:layout_width="wrap_content"
            android:layout_height="wrap_content"
            android:background="@drawable/araba_resmi"/>
        <ImageView
            android:layout_width="wrap_content"
            android:layout_height="wrap_content"
            android:background="@drawable/yuvarlak_resim"
            android:layout_alignParentBottom="true"
            android:layout_alignParentRight="true"/>
</RelativeLayout>