Andengine Body ve Sprite yerleşimi
16.08.2015 - 07:51
Arkadaşlar merhaba andegnine ile oyun geliştiriyorum fakat Body'i Sprite'ı merkezine alacak biçimde yerleştiremedim. Daha dogru anlatabilmek için sorunumu birde resim ekledim. Yardımcı olursanız sevinirim.
body = PhysicsFactory.createPolygonBody(physicsWorld, this, verticesDown, BodyType.DynamicBody, PhysicsFactory.createFixtureDef(0, 0, 0));
body.setUserData("player");
this.setScaleCenter(0,0);
float x=this.getHeight();
float y = this.getWidth();
body.setFixedRotation(true);
physicsWorld.registerPhysicsConnector(new PhysicsConnector(this, body, true, false)
{
@Override
public void onUpdate(float pSecondsElapsed)
{
super.onUpdate(pSecondsElapsed);
camera.onUpdate(0.0f);
if (getY() <= -84)
{
onDie();
}
if (getY() >= +564)
{
onDie();
}
if (canRun)
{
body.setLinearVelocity(new Vector2(5, body.getLinearVelocity().y));
}
}
});
3
Görüntülenme
0 Beğeni