Soru & Cevap

Andengine Body ve Sprite yerleşimi

16.08.2015 - 07:51

Arkadaşlar merhaba andegnine ile oyun geliştiriyorum fakat Body'i Sprite'ı merkezine alacak biçimde yerleştiremedim. Daha dogru anlatabilmek için sorunumu birde resim ekledim. Yardımcı olursanız sevinirim.

 

body = PhysicsFactory.createPolygonBody(physicsWorld, this, verticesDown, BodyType.DynamicBody, PhysicsFactory.createFixtureDef(0, 0, 0));
    body.setUserData("player");

    this.setScaleCenter(0,0);
    float x=this.getHeight();
    float y = this.getWidth();



    body.setFixedRotation(true);

    physicsWorld.registerPhysicsConnector(new PhysicsConnector(this, body, true, false)
    {
        @Override
        public void onUpdate(float pSecondsElapsed)
        {
            super.onUpdate(pSecondsElapsed);
            camera.onUpdate(0.0f);


            if (getY() <= -84)
            {                   
                onDie();
            }
            if (getY() >= +564)
            {                   
                onDie();
            }

            if (canRun)
            {   
                body.setLinearVelocity(new Vector2(5, body.getLinearVelocity().y)); 
            }
        }
    });

Görsel kaldırıldı.

 

3 Görüntülenme

0 Cevap

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.