Soru & Cevap

App Inventor'de Nasıl Bir Atölye Çalışması Yapabilirim?

22.09.2019 - 12:14

CodeWeek etkinliği kapsamında 11. sınıf öğrencilerime yönelik yaklaşık 3 saatlik bir App Inventor kullanarak ilk uygulamamı kodluyorum şeklinde bir atölye çalışması yapmak istiyorum. (öğrencilerin henüz app inventor vb. deneyimleri yok)

Hem bu sürede sürede bitirebilecekleri, hem eğlenebilecekleri hem de app inventor'u az da olsa tanıyabilecekleri bir uygulama yaptırmayı düşünüyorum. Siz olsaydınız nasıl bir uygulama yaptırırdınız?

Benim aklımda ekranda dokunulduğu rastgele hareket eden örneğin bir tavşan resmi olacak, belirli bir sürede (örneğin bir dakika) ne kadar dokunulduğunu sayacak klasik bir yakalama oyunu yaptırmak var.

8 Görüntülenme

2 Cevap

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.

picture-87289-1569234090.png
yakupgovler
29.09.2019 - 11:47

Öncelikle cevabınız için teşekkürler. Ben de zaten bahsettiğiniz sinek yakalama uygulaması üzerinden biraz geliştirerek, örneğin bir açılış ekranı da ekleyip, o şekilde atölye yapmayı düşünüyordum. Sinek yerine öğrenciler istedikleri hayvan resmini koymalarını isteyeceğim.

Soruyu sormamın amacı daha farklı daha eğlenceli bir konu bulabilir miyim diyeydi.

Cevabınız ve yardımınız için teşekkürler.

Profile picture for user habibalpaslanogullari
habibalpaslano…
22.09.2019 - 01:46

Hocam iyi günler gelceği yazanların youtube kanalında sinek yakalama oyunu var. Siz oyunu tavşan yakalama olarak da değiştirebilirsiniz.

Level 2 de ise bu oyunu biraz daha geliştirilmiş versiyonu var. Yakalanan Sayısını rekor olarak tutuyor. Yakalanan Sayısı Rekor Sayısını geçtiğinde Rekor değişkeni güncelleniyor.
Bakmanızı tavsiye ediyorum. 

Level 1 linki--> https://www.youtube.com/watch?v=59KXXk5bro4 

Level 2 Linki --> https://www.youtube.com/watch?v=LIIM29qYtV8&list=PLuzq-D-d4WZ-xRZ0t84q0bKnFSdl3Bder&index=3