Soru & Cevap

Circle Image View Sorunu

24.02.2014 - 08:42

merhabalar arkadaşlar aşağıdaki link'te bulunan CircleImageView özelliğini yapmaya çalışıyorum fakat bir türlü sonuç alamadım.
örnek olması açısından aşağıda bulunan linki size gönderiyorum orada resmi ve bir takım kodları mevcut.

jsoup ile uzak siteden veri çekiyorum bunu ekranda gösteriyorum 1 dakika içinde veriyi yeniliyorum.
Çektiğim resmi bağlantıdaki gibi şekillendirmeye çalışıyorum fakat bir türlü başaramadım nedense çektiğim resim gözüküyor :)

 logo = (ImageView) findViewById(R.id.logo);
  

Elements img = doc.select("h1[class=image-logo] img[src]");
                            String imgSrc = img.attr("src");
                            InputStream input = new java.net.URL(imgSrc).openStream();
                            bitmap = BitmapFactory.decodeStream(input);
                              logo.setImageBitmap(bitmap);


bu jsoup ile çktiğim resmin kodları bunu bağlantıdaki gibi nasıl gösterebilirim yardımcı olabilirseniz sevinirim örnek bir kod yeterli.
bağlantıdaki kodlar ile yapamadım belirtiyorum tekrar

 

 



https://raw.github.com/hdodenhof/CircleImageView/master/screenshot.png

61 Görüntülenme

2 Cevap

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.

picture-3606-1408610132.jpg
cgural
24.02.2014 - 10:44

[code]logo = (ImageView) findViewById(R.id.logo);[/code]

satırında CircleImageView'a cast etmeniz gerekmiyor mu? setImageBitmap metodu CircleImageView'da da var ve gerekli hazırlıkları yaptıysanız çalıştırabilmelisiniz.

 

Profile picture for user EnesCan
EnesCan
24.02.2014 - 10:27

sorunumu yabancı kaynaklardaki ingilizce makalaler sayesinde çözdüm fakat resim konusunda biraz sorun yaşıyorum biraz bulanık gözüküyor resim boyutunu ufak yapınca güzel görünüyor nedense kodları gönderiyorum

 

public static Bitmap getRoundedRectBitmap(Bitmap bitmap, int pixels) {
                Bitmap result = null;
                try {
                    result = Bitmap.createBitmap(100, 100, Bitmap.Config.ARGB_8888);
                    Canvas canvas = new Canvas(result);

                    int color = 0xff424242;
                    Paint paint = new Paint();
                    Rect rect = new Rect(0, 0, 200, 200);

                    paint.setAntiAlias(true);
                    canvas.drawARGB(0, 0, 0, 0);
                    paint.setColor(color);
                    canvas.drawCircle(50, 50, 50, paint);
                    paint.setXfermode(new PorterDuffXfermode(Mode.SRC_IN));
                    canvas.drawBitmap(bitmap, rect, rect, paint);

                } catch (NullPointerException e) {
                } catch (OutOfMemoryError o) {
                }
                return result;
            }

 

bu şekilde biraz bulanık gözüküyor 

Enes can
24.02.2014 - 10:44
int targetWidth = 250; int targetHeight = 250; ile sorunumu tamamen çözdüm umarım sorun yaşayan arkaşlara yardımcı olur :)