Mobil Randevu Sistemi Hakkında Fikir ve Öneri
Merhabalar,
Sormak istediğim soru kod olarak değil ağırlık olarak fikir alma üzerinedir.
Ben bir randevu sistemi kodlamaktayım. Sistemin, kullanıcı girişi, şifre sıfırlama, hesap doğrulama, yönetici girişi gibi kısımlarını kodladım. Şu anda randevu işlemi üzerinde araştırma ve plan yapmaktayım. Randevu işleminde yönetici girişinden aldığım bilgiler doğrultusunda müşteriye o gün müsait olan saatleri göstereceğim. Örneğin Yönetici saat 10:00 ile 20:00 arasında iş yerinde olduğunu belirttiğinde müşteriler 10:00 ile 20:00 arasındaki saatleri görecek. Statik de olsa bu kısmı bir şekilde hallettim. Randevu alan bir müşteri gelmediğinde randevu saati boş kalacak ve yöneticinin o saati boşa gidecek. Bu kısımda sizce nasıl değişikliğe gidilmeli, müşteri açısından nasıl bir yaptırım uygulanmalıdır.? Kurumsal bir proje olmadığı için gelmeyen müşterinin yeri bir şekilde değerlendirilmesi gerekiyor. Bu konuda fikir ve önerilerini bekliyorum. Teşekkür ederim.
İyi Çalışmalar.