Parmağımı kaldırdığımda çizimim kayboluyor
Merhaba arkadaşlar, tuval üzerine kendi kişisel fırçam(bitmap) ile çizim yapmak istedim paint kullanarak, şöyle bir problem oldu ama, çizim yaparken yani move ederken gayet iyi çalışıyor, ama parmağımı kaldırdığımda tüm çizimim bir anda yok oluyor, şöyle ki paint ile beyaz bir çizgi çiziyorum mesela problem olmuyor ama kişisel kalem(bitmap) ile bir çizgi çiziyorum parmağımı kaldırdığımda kayboluyor ama beyaz çizgi kaybolmuyor sadece bitmap kayboluyor, aşağıda linkini verdiğim sitenin draw kısmına kullandığım kodları yazıyorum, sebebi ne olabilir, yardımcı olabilirseniz sevinirim.Teşekkürler.
Kullandığım kod:
Bitmap mBitmap = getScaledBitmap();
// find the center of the bitmap.
centerX = mBitmap.getWidth() / 2;
centerY = mBitmap.getHeight() / 2;
// wrap the path with a measurement tool for paths - PathMeasure
pathMeasure = new PathMeasure(Path, false);
// initialize the distance to the center of the bitmap.
distance = mBitmap.getWidth() / 2;
// initialize position and slope buffers.
position = new float[2];
slope = new float[2];
// draw so long as the distance traveled on the path isn't longer than
// the total distance of the path.
while (distance < pathMeasure.getLength())
{
// grab the position & slope (tangent) on a particular distance along the path.
pathMeasure.getPosTan(distance, position, slope);
// convert the vector to a degree.
slopeDegree = (float)((Math.atan2(slope[1], slope[0]) * 180f) / Math.PI);
// preserve the current state of the canvas
canvas.save();
// translate the canvas to the position on the path.
canvas.translate(position[0] - centerX, position[1] - centerY);
// rotate the canvas around the center of the bitmap the amount of degrees needed.
canvas.rotate(slopeDegree, centerX, centerY);
// draw the bitmap
canvas.drawBitmap(mBitmap, 0, 0,DrawPaint);
// revert the bitmap to the previous state
canvas.restore();
// increase the distance by the bitmap's width + the desired margin.
distance += mBitmap.getWidth() + 10;
}
private Bitmap getScaledBitmap()
{
Bitmap mBitmap = BitmapFactory.decodeResource(mContext.getResources(), R.drawable.heart);
// no bitmap or resId, return null (no special handing of this! add if you like).
if (mBitmap == null)
return null;
// width / height of the bitmap[
float width = mBitmap.getWidth();
float height = mBitmap.getHeight();
// ratio of the bitmap
float ratio = width / height;
// set the height of the bitmap to the width of the path (from the paint object).
float scaledHeight = DrawPaint.getStrokeWidth();
// to maintain aspect ratio of the bitmap, use the height * ratio for the width.
float scaledWidth = scaledHeight * ratio;
// return the generated bitmap, scaled to the correct size.
return Bitmap.createScaledBitmap(mBitmap, (int)scaledWidth, (int)scaledHeight, true);
}
Bu sitedeki kodları kullanarak çizimimi yapıyorum:https://github.com/burhanrashid52/PhotoEditor/blob/master/photoeditor/src/main/java/ja/burhanrashid52/photoeditor/BrushDrawingView.java
Bu kısma yazıyorum yukarıdaki kodları, aynı kodları touch up kısmına yazdım ancak değişen birşey olmadı:
@Override
protected void onDraw(Canvas canvas) {
for (LinePath linePath : mDrawnPaths) {
canvas.drawPath(linePath.getDrawPath(), linePath.getDrawPaint());
}
canvas.drawPath(mPath, mDrawPaint);
//kodları buraya yazıyorum
}