Soru & Cevap

Unity cismi hem döndürüp hem hareket ettirememe sorunu C#

01.03.2017 - 01:07

SA. Arkadaşlar benim sorunum beyblade yapıyorum hem döndürüp aynı anda ileri geri hareket ettirmem lazım ama döndürme işlemi gerçekleşirken x y z eksenlerininde yeri degişiyor ve benim ileri  komutumun gidicegi yer döndügü sürece degişiyor yani küçük çaplı bir çember çiziyorm ileri tuşuna basarak kullandıgım kod ise 

  void Update()
    {
       transform.Rotate(0, 0, 10);
     
        transform.Translate(Input.GetAxis("Horizontal") * Vector3.right * Hiz*Time.deltaTime);
        transform.Translate(Input.GetAxis("Vertical") * Vector3.up * Hiz*Time.deltaTime);        } 

          C# üzerinden yada eksigim unity programı içerisindeyse ordan yardımcı olabilirseniz  sevinirm teşekkürler.

84 Görüntülenme

1 Cevap

Sitedeki sorulara cevap verebilmek için giriş yapın ya da üye olun.

picture-55914-1434378011.jpg
osmanaman
21.09.2019 - 02:57

Beyblade objeni eksenlerini keninin ayarladığı bir başka objenin içine koyup o objeyi döndürüp hareket ettirirsen daha rahat yaparsın. Ayrıca kendi eksenin dönmesi için beylade’in içinden dik çıkan ekseni döndürmen lazım. Ve ek olarak direk 10 derece saniyenin belki 1000de 1 i için çok yüksek bir açı belki de bu yüzden istediğini alamıyorsun. Bunun için de döndürmek istediğin açıyı Time.deltaTime float değişkeniyle çarparsan birim saniye kaç derece döndüreceğini belirtmiş olursun. Kolay gelsin.