Unity hareket hatasi.
-Merhaba hocam benim şöyle bir sorum var. Unity de bir proje yapıyorum be bu projede 4 önde ve 4 arkada olmak üzere 8tane boş noktam var bu noktalardan arkadaki 4 tanesinin transform. positionunda yanı üstünde 4 adet nesnem benim istediğim bu nesnelerin herhangi birine tıklandığında o tilladıgım objenin karşındakinin noktaya hareket etmesi. -Yani kullanıcı nesneye tıkladıgında o nesnenin kendi karşındakinin noktaya hareket edecek. Ben şöyle bir kod yazdım ama hatalı oldu. Hata ise şu, her nesne tek bir noktada toplanıyor. Yani tıklanan her obje aynı noktaya gidiyor. Yazdıgım kod ise şuydu - -public Transform [ ] nokta1; -public Transform [ ] nokta2; -public int sayı; -int hız; -Void OnMouseDown ( ) { -İf (Transform. position==nokta1 [sayı].position ) { sayı=0; -Transform. position=Vector3. MoveTowards (Transform. position,nokta2[0] position,hız*time.deltaTime ); } -İf (Transform. position==nokta1 [sayı].position ) { sayı=1; -Transform. position=Vector3. MoveTowards (Transform. position,nokta2[1] position,hız*time.deltaTime ); } -İf (Transform. position==nokta1 [sayı].position ) { sayı=2; -Transform. position=Vector3. MoveTowards (Transform. position,nokta2[2] position,hız*time.deltaTime ); } -İf (Transform. position==nokta1 [sayı].position ) { sayı=3; -Transform. position=Vector3. MoveTowards (Transform. position,nokta2[3] position,hız*time.deltaTime ); } } -Bu scripteki yanlışa bakarmısınız? Objelere tıklandığında kendi karşısındaki noktaya gitmesi gerekiyordu ama her birine tıklandığında tek noktada toplanıyorlar.